SUMA NETTO: 0 zł
SUMA BRUTTO: 0 zł
Najczęściej zadawane pytania
Składanie zamówień
Jaki jest koszt wysyłki?
Wpłata Pobranie
DPD 15 15
FedEx 12 12
InPost Paczkomat 13 ---
Dostawa Warszawa 12 12
Próg darmowej wysyłki jest uzależniony od zakresu obrotów z ostatnich 30 dni. Dla nowych klientów darmowa wysyłka dotyczy zamówień o wartości powyżej 200 zł. Aktualny koszt wysyłki dostępny jest również na karcie towaru.
Jak znaleźć produkt na stronie?
  • A. Wpisując frazę w polu wyszukiwarki uzyskasz podpowiedzi dotyczące produktów, marek, modeli telefonów. Możesz wyszukiwać po nazwie towaru, naszym indeksie katalogowym, czy nazwie modelu.
  • B. Wprowadzając frazę w polu wyszukiwarki i klikająć ENTER / Szukaj uzyskasz wszystkie wyniki pasujące do tego zapytania.
  • C. Przeglądając nasze MENU (u góry strony) możesz zobaczyć wszystkie kategorie ogólne, jak również kategorie producentów i modeli w przypadku towarów, które pasują do konkretnego telefonu. Jeżeli nie możesz znaleźć poszukiwanego modelu telefonu skorzystaj z wyszukiwarki (pkt B).
Aby zgłosić produkt, który powinien pojawić się w naszej ofercie skorzystaj z formularza dostępnego pod tym adresem: Zamów artykuł
Gdzie jest wyszukiwarka po modelu lub z wyborem parametru?
Na górze strony pod wyszukiwarką znajduje się lista modeli telefonów. Wybierz interesujący Cię model. Jeśli nie ma tego modelu, którego szukasz, to kliknij w losowy z danej marki telefonu. Otworzy się strona z wyborem wszystkich modeli danej marki telefonu.
Gdzie sprawdzić jaką gwarancję ma dany produkt, gdzie jest to widoczne na stronie?
Należy wejść bezpośrednio na stronę danego produktu. Gwarancja, oraz nr. katalogowy i ilość dostępnych sztuk, są zawarte pod przyciskiem "Dodaj do koszyka".
Czy mogę kupić coś na miejscu?
Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej. Na miejscu można jedynie odebrać wcześniej złożone i OPŁACONE zamówienie.
Przy ul. Przasnyskiej 6B znajduje się wyłącznie punkt odbioru. Zamówienia należy składać przez stronę internetową lub telefonicznie.
Jaka jest minimalna wartość zamówienia?
Nie ma minimalnej wartości zamówienia.
Program Lojalnościowy
Jak działa program lojalnościowy?
  • Za każde zamówienie zrealizowane i opłacone w naszym sklepie dostajesz punkty (transakcja musi być przez nas rozliczona, nie odbywa się to automatycznie). Każde wydane 100zł (netto) to 1 punkt. A jeden punkt to 1 PLN do wydania w sklepie. Punkty są przyporządkowane do konta i nie można ich przenosić.
  • Produkty objęte dodatkowym programem lojalnościowym „EKSTRA KASA” są oznaczone symbolem „gwiazdki”. System automatycznie zarejestruje zakupione produkty objęte programem „ZYSKAJ WIĘCEJ” i ostatniego dnia miesiąca dokona zsumowania ich wartości netto. Osoby posiadające cennik indywidualny są wyłączone z tej akcji. Punkty lojalnościowe z programu Zyskaj Więcej pojawiają się na koncie Klienta zawsze 1 dnia każdego miesiąca.
  • Kilka razy w miesiącu udostępniane są kody rabatowe, które można dodawać do swojego konta. Ilość udostępnianych kodów jest ograniczona i są aktywne zwykle tylko przez kilka dni. Dlatego warto zaglądać na nasz profil w Facebook i zapisać się do Newslettera, ponieważ to tam udostępniane są kody rabatowe.
Warunkiem UTRZYMANIA zebranych punktów jest zrobienie co najmniej 1 zamówienia raz na 30 dni. Jeśli Klient przekroczy 30 dni bez złożenia zamówienia to zebrane punkty przepadną.
Gdzie wpisać kupon z kodu promocyjnego? Jak wygenerować kod promocyjny?
Po zalogowaniu się na swoim koncie, należy wejść w zakładkę PANEL UŻYTKOWNIKA i kliknąć Program Lojalnościowy. W sekcji POWIADOMIENIA jest ramka, w którą należy wpisać nazwę kodu słownie i kliknąć UŻYJ. Kod doda się do listy wszystkich poprzednich, jeszcze nie wykorzystanych kodów. Kody rabatowe można sumować.
Jak aktywować kupon promocyjny?
Liczba punktów na kodzie równa się liczbie udzielonego rabatu w PLN. Podczas składania zamówienia na ostatnim kroku należy podać wcześniej wygenerowany kod. Kod jest przypisany tylko do Twojego konta i nie będzie działać z innym kontem.
Jak wpisywać kod promocyjny - polskie znaki, spacje, duże i małe litery.
Zawsze należy zapisywać słownie, tak jak jest podany w mailu lub na naszym FB. Uwzględniane są spacje oraz polskie znaki.
Gdzie można zobaczyć swoje kody promocyjne?
Po zalogowaniu się na swoim koncie, należy wejść w zakładkę PANEL UŻYTKOWNIKA i kliknąć Program Lojalnościowy. W sekcji POWIADOMIENIA jest lista wszystkich wygenerowanych kodów.
Jak wykorzystać punkty z programu lojalnościowego?
Uzbierane punkty z kodów promocyjnych można wykorzystać w każdym momencie. Można wykorzystać kwotę z jednego kodu jak również całą sumę ze wszystkich zgromadzonych kodów. Podczas składania zamówienia, na ostatnim kroku, należy podać wcześniej wygenerowany kod. Kod jest przypisany tylko do Twojego konta i nie będzie działać z innym kontem. Można również skontaktować się ze swoim handlowcem przed finalizacją zamówienia i poprosić o dodanie kodu.
Reklamacje
Jak złożyć reklamację?
Sposób pierwszy - preferowany: Należy zgłosić reklamację na naszej stronie internetowej. Po zalogowaniu się na swoim koncie, należy wejść w zakładkę PANEL UŻYTKOWNIKA, następnie kliknąć Reklamacje i wybrać zgłoś reklamację.

Sposób drugi: Należy pobrać Druk Reklamacji, wydrukować i wypełnić. Druk dostępny jest w tym samym miejscu, gdzie należy zgłaszać reklamację online (punkt pierwszy), lub na samym dole strony sklepu, w dokumentach do pobrania. Następnie, wypełniony druk należy wysłać na adres sklepu, razem z reklamowanym produktem. W razie jakichkolwiek wątpliwości i pytań prosimy pisać na reklamacje@gsmok.pl
Na jaki adres wysłać reklamację?
Paczkę z reklamacją należy wysłać na adres:
ul. Przasnyska 6B,
01-756 Warszawa.
Z dopiskiem: GSMOK - dział reklamacji.
NIE odbieramy przesyłek z paczkomatu i wysłanych za pobraniem.
Gdzie można sprawdzić status reklamacji?
Po zalogowaniu się na swoim koncie, należy wejść w zakładkę PANEL UŻYTKOWNIKA, następnie kliknąć Reklamacje. Po rozwinięciu zakładki należy kliknąć: Zgłoszone, W trakcie, lub Zakończone.
Gdzie jest lista moich reklamacji? Gdzie można sprawdzić, które są rozliczone, a które nie?
Po zalogowaniu się na swoim koncie, należy wejść w zakładkę PANEL UŻYTKOWNIKA, następnie kliknąć Reklamacje. Po rozwinięciu zakładki należy kliknąć: Zgłoszone, W trakcie, lub Zakończone. Natomiast lista wszystkich zakończonych reklamacji jest dostępna w zakładce Raporty (Panel użytkownika - Reklamacje).
Jak się nie zgadzam z RMA to czy mogę odpisać?
W takiej sytuacji prosimy o kontakt ze swoim handlowcem, lub o kontakt na reklamacje@gsmok.pl
Zwroty przez Paczkomaty InPost
Na czym polega usługa zwrotów przez Paczkomat?
Usługa pozwala na odesłanie do nas reklamacji w wygodny sposób, bez potrzeby umawiania się z kurierem.

Po zgłoszeniu chęci zwrotu przez paczkomat Twoje zgłoszenie zostanie przez nas rozpatrzone w ciągu 1-2 dni roboczych. Po zaakceptowaniu zgłoszenia wygenerujemy dla Ciebie 10 cyfrowy kod zwrotu, który pozwoli na otwarcie skrytki w paczkomacie.

Kod otrzymasz bezpośrednio od InPost jako SMS (w przypadku braku aplikacji), oraz email. Kod będzie również dostępny w aplikacji w zakładce Śledź - > Zwracam.

Po otrzymaniu kodu możesz udać się do dowolnie wybranego paczkomatu i zwrócić przesyłkę.

Domyślny gabaryt paczki to Gabaryt A (8 x 38 x 64 cm). Jeśli już podczas składania zgłoszenia wiesz, że paczka będzie większa to umieść taką informację w formularzu.

Uwaga!
Kod zwrotu jest ważny przez 7 dni od momentu jego wygenerowania.
W jaki sposób przygotować przesyłkę?
Przede wszystkim paczka powinna być starannie zabezpieczona. Karton musi być zaklejony i nie może być uszkodzony. Jeśli wykorzystujesz ponownie otrzymany od nas karton, to należy usunąć wszystkie poprzednie etykiety i naklejki. Na przesyłkę nie naklejasz żadnych etykiet. Wszystkie dane są wprowadzone w systemach InPost. Napisz na przesyłce 10 - cyfrowy kod zwrotu, nie jest on wymagany, ale pomaga w identyfikacji przesyłki.

Uwaga!
Do skrytki paczkomatu można włożyć tylko jedną paczkę. Jeśli chcesz zwrócić więcej niż jedną paczkę, to każda z nich musi być przygotowana osobno (osobny kod), lub zapakowana w jedną większą paczkę.
Dodatkowe informacje:
Zasady przygotowania i pakowania przesyłek InPost
Jakie są gabaryty paczkomatów?
Obecnie dostępne wymiary przesyłek paczkomatowych to:
  • Gabaryt A: 8 x 38 x 64 cm
  • Gabaryt B: 19 x 38 x 64 cm
  • Gabaryt C: 41 x 38 x 64 cm
Najmniejsze kartony, z których korzystamy (te z logo) pasują do gabarytu A.

Uwaga!
Waga przesyłki nie może przekraczać 25 kg.
Aby zmienić gabaryt przesyłki, która już została zarejestrowana skorzystaj z formularza zmiany rozmiaru.
Śledzenie przesyłki zwrotnej
Po nadaniu przesyłki zwrotnej otrzyma ona swój numer śledzenia, który można sprawdzić w systemie przesyłek InPost.
Dodaj nowe pytanie
Wysyłając pytanie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych (adres email) w celu realizacji zgłoszenia, oraz na kontakt z naszym działem obsługi klienta. Podany adres email nie będzie wykorzystywany w celach marketingowych.
Strona wygenerowana w 0.002 sek
Strona internetowa GSMOK.pl używa plików „cookies” w celach określonych w Polityce plików cookies.
Akceptuję